20110722

Dag 1: Las Vegas here we are

Zondag 26 juni Amsterdam- Las vegas
Om 8 uur vertrokken we van huis, Alles ging weer op tijd, allerlei vragen bij de douane, hebben jullie de koffer zelf in gepakt, Fabian zei nee dus de beambte gelijk gespitst, mijn moeder heeft mijn koffer gepakt, heb je pakjes van iemand meegekregen, weer keek hij naar Fabian, ik zie dat jij twijfelt, ik zou een kadootje voor mijn vriendin meenemen, van hier naar Amerika? nee van daar naar huis, een t-shirtje, okay Fabian was niet meer verdacht! Het lijkt wel of elk jaar de vlucht langer duurd, 8 uur vliegen. We hadden een tussenstop in Philadelpia van 4 uur, de kinderen hebben een smoothie gekocht bij Jamba Juice en wij een Milkshake bij Wendy, heerlijk met slagroom, Daarna nog 5 uur vliegen naar Las Vegas, we zaten met 2 op een plaats van drie en hadden extra beenruimte dat was wel lekker, precies half 9, Las Vegas time landde we op Mc Carran airport, gelijk als je uit het vliegtuig stapt staan er gokkasten, het duurde even voor we de koffers hadden, daarna met de shuttle naar de rental car, ze wilden ons een Kia carnival geven maar daar kunnen de stoelen niet in de bodem geklapt worden, we hebben een upgrade genomen naar een Toyota Sienna. We zijn nog even langs de Wallmart geweest om melk en broodjes te kopen voor morgenochtend en vast een coolbox. 24 uur nadat we vertrokken van huis kwamen we in het hotel aan, het Vdara aan de strip, het is een mooie kamer met 2 grote flatscreens, een keuken met eettafel, alleen zijn er in de keuken slechts 2 waterglazen en 2 wijnglazen, maar we zijn toch niet van plan hier te koken, een mooie badkamer met een wastafel net als opa en oma krijgen een douche en een mooi bad. Het mooiste van de kamer is wel het uitzicht, we zitten op de 37e verdieping en kijken over heel Las Vegas met op de achtergrond de bergen, vlak voor ons is het Bellagio waar s ávonds de fonteinen op muziek dansen. Ook de eiffeltoren zien we vanuit ons bed.
Natasja en Fabian zijn nu naar de fitness, Natasja moet trainen voor de Dam tot Dam loop, daarna gaan ze nog even zwemmen en dan shoppen!

2 opmerkingen:

  1. Hey family!
    Dus jullie zitten er al!!!!!! Het was niet helemaal doorgedrongen wanneer jullie weggingen...Ik vind het echt super dat jullie toch weer met z'n 4-tjes in the States zitten, geniet ervan, ik ga jullie volgen!!
    Grtjs Irma XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zat al te wachten op een update ;)
    Gelukkig zijn jullie goed aangekomen en die kamer ziet er prima uit!
    Goede reis verder.

    Groetjes,
    Elly

    ps. nu kan ik gelukkig wel reageren hier.

    BeantwoordenVerwijderen